Šufan / Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky upravujú nákup v našom on-line obchode ŠUFAN, ktorý nájdete na webových stránkach www.sufan.sk (ďalej len „webové rozhranie) medzi:

našou spoločnosťou: 

so sídlom Holická 1173/49a, 779 00 Olomouc

IČO: 03342247

DIČ: SK03342247

Zapísaná na Krajskom súde v Ostrave, oddiel C, vložka 59871

 

adresa na doručovanie: Uničovská 1324/21. 784 01 Litovel

telefónne číslo: +420 252 252 095  

kontaktný e-mail: [email protected]

 

V týchto podmienkach sme to teda my – ako predávajúci,

a vy - ako kupujúci, kto spoločne uzatvára kúpnu zmluvu.

1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.1. Zhrnutie obsahu obchodných podmienok

Kúpna zmluva vzniká medzi nami a vami v momente, kedy odošlete objednávku a my vám ju potvrdíme. My sa zaväzujeme dodať tovar uvedený v objednávke, vy sa zaväzujete ho prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.

V týchto obchodných podmienkach nájdete prehľadne všetko podstatné:

  • v článku 2 sa dozviete, ako zmluva vzniká,

  • článok 3 obsahuje informácie o cenách,

  • články 4 a 5 popisujú spôsoby platby a doručenia,

  • v článku 6 nájdete podmienky pre odstúpenie od zmluvy.

Reklamácia sa potom riadi samostatným Reklamačným poriadkom, ktorý je taktiež dostupný na našom webe.

1.2. Spotrebiteľská alebo obchodná zmluva

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú tak na bežných spotrebiteľov, ako aj na podnikateľov. Pokiaľ u nás nakupujete ako fyzická osoba a tovar si objednávate pre svoju osobnú potrebu – teda mimo rámca podnikania alebo výkonu povolania – považujeme našu zmluvu za spotrebiteľskú. V takom prípade vám patrí ochrana podľa príslušných právnych predpisov.

Pokiaľ ale pri nákupe uvediete svoje IČO alebo objednávate tovar v súvislosti s podnikaním, uzatvárame spolu bežnú obchodnú zmluvu, na ktorú sa pravidlá pre ochranu spotrebiteľa nevzťahujú.

1.3. Právny rámec našich vzťahov

Naše vzájomné práva a povinnosti sa riadia touto zmluvou, ktorá sa skladá z niekoľkých častí:

  • týchto všeobecných obchodných podmienok,

  • Reklamačného poriadku, podľa ktorého postupujeme pri riešení reklamácií,

  • Zásad ochrany osobných údajov,

  • informácií a pokynov, ktoré uvádzame pri procese objednávky na našom webe,

  • vašej objednávky a jej potvrdenie z našej strany.

Pokiaľ niektoré situácie nie sú touto zmluvou upravené, použijeme slovenský právny poriadok – predovšetkým:

  • zákon č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník,

  • zákon č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa (ak nakupujete ako spotrebiteľ).

Pokiaľ máte bydlisko alebo sídlo mimo Českej republiky alebo náš vzťah zasahuje do inej krajiny, stále sa použije slovenské právo. Ak ste spotrebiteľ a právo vašej krajiny vám poskytuje vyššiu úroveň ochrany, bude pre vás platiť táto výhodnejšia úprava.

1.4. Vyjadrenie súhlasu s obchodnými podmienkami

Odoslaním objednávky prostredníctvom nášho webu potvrdzujete, že ste sa zoznámili s týmito obchodnými podmienkami a súhlasíte s nimi. Bez tohto súhlasu bohužiaľ nie je možné objednávku dokončiť.

1.5. Ďalšie dôležité informácie k týmto podmienkam

Pokiaľ by sa niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok ukázalo ako neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné, nemá to vplyv na platnosť a účinnosť ostatných ustanovení. Také ustanovenie bude nahradené pravidlom, ktoré čo najlepšie zodpovedá jeho zmyslu a účelu.

Obchodné podmienky môžeme z času na čas upraviť, najmä ak dôjde k zmene právnych predpisov alebo vylepšeniu našich služieb. Pre každú objednávku ale vždy platí znenie obchodných podmienok účinné v čase jej odoslania. Zmeny robíme výhradne písomne.

2. KÚPNA ZMLUVA

2.1. Uzavretie kúpnej zmluvy

Kúpna zmluva medzi nami vzniká vo chvíli, keď nám odošlete záväznú objednávku a my vám jej prijatie potvrdíme e-mailom. Samotný tovar uvedený na našom webe je iba nezáväznou ponukou – nejde o právne záväzný návrh na uzavretie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 občianskeho zákonníka.

2.2. Podanie objednávky

Objednávku môžete zadať prostredníctvom nášho webového rozhrania vyplnením príslušného formulára a potvrdením požadovaných údajov. V niektorých prípadoch môže byť umožnený aj iný spôsob objednania, pokiaľ to výslovne uvedieme.

Pred odoslaním objednávky sa vám zobrazí jej rekapitulácia vrátane konečnej ceny – tá zahŕňa všetky dane, poplatky aj prípadné náklady na dopravu. V tomto kroku máte možnosť skontrolovať a prípadne upraviť zadané údaje.

Odoslaním objednávky kliknutím na tlačidlo „Objednať“ robíte záväzný návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. Údaje uvedené v objednávke považujeme za správne a úplné. Pokiaľ po odoslaní zistíte akúkoľvek chybu, kontaktujte nás bez zbytočného odkladu – ideálne e-mailom alebo telefonicky.

2.3. Zmena alebo zrušenie objednávky

Objednávku môžete upraviť alebo zrušiť do chvíle, než od nás obdržíte potvrdenie o jej prijatí. Stačí nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky – čím skôr, tým lepšie.

Akonáhle vám potvrdíme prijatie objednávky, stáva sa záväznou a jej zmena alebo zrušenie je možná iba po vzájomnej dohode.

U niektorých objednávok, pri ktorých zo zákona nemožno odstúpiť od zmluvy (viac v článku 6), si v prípade neskoršieho zrušenia vyhradzujeme právo požadovať úhradu už vzniknutých nákladov, ktoré sme v súvislosti s objednávkou preukázateľne vynaložili.

2.4. Potvrdenie objednávky a uzavretie zmluvy

Po odoslaní objednávky od nás obdržíte potvrdzovací e-mail, že sme ju prijali. V tejto chvíli je medzi nami uzavretá kúpna zmluva.

Pokiaľ by potvrdenie z našej strany výnimočne nedorazilo, považuje sa zmluva za uzavretú v okamihu, keď uhradíte celú kúpnu cenu alebo prevezmete objednaný tovar – podľa toho, čo nastane skôr.

2.5. Zaslanie zmluvy v textovej podobe

Všetky dokumenty, ktoré tvoria obsah kúpnej zmluvy, vám zašleme e-mailom. Pokiaľ si prajete ich tlačenú verziu, radi ju zašleme aj poštou – v takom prípade si však môžeme účtovať náklady spojené s tlačou a doručením.

Zmluvy uchovávame v elektronickej podobe a neposkytujeme ich žiadnym tretím osobám, pokiaľ nám to neukladá zákon.

3. CENA 

3.1. Cena tovaru a jej platnosť

Ceny tovaru na našom e-shope sa môžu meniť, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia. Pre každú objednávku je však rozhodujúca cena, ktorá bola uvedená v okamihu jej odoslania. Pokiaľ teda objednávku odošlete, prípadná neskoršia zmena ceny sa na ňu nevzťahuje.

V prípade zjavnej technickej chyby pri uvedení ceny (napríklad pokiaľ je omylom uvedená cena 0 € namiesto 200 €) si vyhradzujeme právo objednávku stornovať. O takejto situácii vás budeme bezodkladne informovať. Ďakujeme za pochopenie.

3.2. Uplatňovanie zliav a akcií

Zľavy, akčné ponuky a špeciálne kódy, ktoré poskytujeme, nemožno spravidla kombinovať - pokiaľ nie je na našom webe výslovne uvedené inak. Vždy pre vás platí tá zľava, ktorá je v daný okamih najvýhodnejšia.

4. PLATOBNÉ PODMIENKY

4.1.  Možnosti platby 

Aby bol nákup čo najpohodlnejší, môžete si vybrať z týchto spôsobov platby:

  • dobierkou pri prevzatí tovaru,

  • online platbou prostredníctvom platobnej brány ComGate,

  • bankovým prevodom na náš účet č. SK 2100652363/2010 (Fio banka),

  • platobnou kartou pri osobnom nákupe na našich stánkoch v OC Stromovka (Praha) a OC Šantovka (Olomouc).

Pri dobierke je účtovaný poplatok 1.99 € – vždy vám ho zobrazíme v priebehu objednávky, aby ste mali jasno ešte pred jej odoslaním.

4.2. Splatnosť kúpnej ceny

Pri platbe dobierkou je cena splatná v okamihu prevzatia tovaru.

Pri platbe vopred (bankovým prevodom a on-line kartou) je nutné čiastku uhradiť do 7 dní od potvrdenia objednávky. Za uhradenú čiastku považujeme tú, ktorá nám skutočne dorazí na účet.

Pokiaľ by sme platbu v stanovenej lehote neobdržali, vyhradzujeme si právo objednávku zrušiť a od zmluvy odstúpiť.

4.3. Záloha alebo platba vopred

V niektorých prípadoch vás môžeme požiadať o zaplatenie celej čiastky alebo zálohy ešte pred odoslaním alebo odovzdaním tovaru. Túto možnosť nám dáva § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka. O nutnosti platby vopred vás vždy vopred informujeme v rámci objednávky.

5. DODACIE PODMIENKY

5.1. Spôsoby doručenia

Tovar vám doručíme spôsobom, ktorý si sami zvolíte pri vytváraní objednávky. Na výber máte vždy aktuálne možnosti, ktoré sú uvedené na našom webe – vrátane prehľadných cien.

Vybrať si môžete z týchto variantov:

  • doručenie kuriérom DPD na vami zadanú adresu,

  • vyzdvihnutie na výdajnom mieste Zásielkovne (Z-Point),

Celková cena vrátane dopravy sa vám zobrazí ešte pred odoslaním objednávky. Žiadne ďalšie poplatky vás neprekvapia.

5.2. Kedy tovar doručíme

Záleží na tom, čo ste si vybrali a aký spôsob dopravy a platby ste zvolili. Tovar, ktorý máme na sklade, obvykle odosielame do troch pracovných dní od prijatia objednávky (v prípade dobierky alebo osobného odberu) alebo od pripísania platby na náš účet (pri platbe prevodom).

Pri tovare, ktorý nie je aktuálne skladom, vás budeme o termíne odoslania informovať. Urobíme maximum pre to, aby sa k vám dostalo čo najskôr.

Za dodanie tovaru sa považuje moment, kedy vám ho prepravca doručí. Pokiaľ zásielku bezdôvodne neprevezmete, neznamená to, že sme nedodržali svoju povinnosť dodať tovar, ani že tým automaticky odstupujete od zmluvy.

Vlastníkom tovaru sa stávate okamihom, keď je celá kúpna cena uhradená.

5.3. Ako postupovať pri prevzatí tovaru

Pri preberaní zásielky si prosím skontrolujte, či obal nie je poškodený. Pokiaľ si všimnete akékoľvek narušenie, informujte ihneď doručovateľa a dajte vedieť aj nám – spoločne situáciu čo najskôr vyriešime.

Pokiaľ kvôli poškodenému obalu zásielku neprevezmete, nie je to problém – rozhodne to nebudeme považovať za bezdôvodné odmietnutie.

Zodpovednosť za tovar (vrátane rizika jeho poškodenia alebo straty) na vás prechádza okamihom prevzatia. Pokiaľ zásielku bez vážneho dôvodu neprevezmete, zodpovednosť prechádza vo chvíli, keď ste ju prevziať mali.

5.4. Čo sa stane, keď si tovar neprevezmete

Pokiaľ si zásielku bez vážneho dôvodu neprevezmete a bude ju potrebné doručovať znovu alebo iným spôsobom, než bolo pôvodne dohodnuté, môžeme od vás požadovať úhradu nákladov spojených s takýmto dodaním.

Zároveň máme právo na náhradu ďalších nákladov, ktoré nám v súvislosti s neúspešným doručením vznikli - napríklad za uskladnenie tovaru alebo administratívne náklady.

V prípade, že ste zvolili platbu pri prevzatí (dobierku alebo osobný odber) a tovar si neprevezmete, môžeme od zmluvy odstúpiť. Pokiaľ ste platili vopred, môžeme podľa § 2126 Občianskeho zákonníka pristúpiť k tzv. svojpomocnému predaju.

6. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

6.1. Ako môžete od zmluvy odstúpiť

Pokiaľ nakupujete ako spotrebiteľ, máte podľa zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, že ste si objednali viac druhov tovaru alebo vám tovar dorazil vo viacerých zásielkach, plynie táto lehota až odo dňa, keď prevezmete poslednú položku alebo poslednú časť objednávky.

Tovar nám následne zašlite späť – najneskôr do 14 dní od oznámenia odstúpenia. Náklady na vrátenie tovaru hradíte vy, pokiaľ sme sa výslovne nedohovorili inak.

6.2. Aké má odstúpenie od zmluvy dôsledky

Odstúpením od kúpnej zmluvy sa táto zmluva ruší od začiatku – teda akoby nikdy nevznikla.

Ak ste spolu s tovarom obdržali darček (napríklad ako súčasť akcie alebo promo ponuky), ruší sa zároveň aj tzv. darovacia zmluva. Darček je teda potrebné vrátiť spoločne s vráteným tovarom, inak vám môže byť jeho hodnota započítaná proti sume, ktorú vám budeme vracať.

6.3. Ako nám tovar vrátiť

Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy - buď zaslaním na našu doručovaciu adresu, alebo osobne na našu prevádzkareň či sídlo.

Zásielky na dobierku bohužiaľ nepreberáme, prosíme teda o ich neposielanie týmto spôsobom.

Aby sme mohli vašu žiadosť čo najrýchlejšie spracovať, odporúčame k zásielke priložiť:

  • kópiu faktúry alebo iný doklad o nákupe,

  • krátke oznámenie o odstúpení od zmluvy (môže byť na našom formulári alebo spísané voľne),

  • informáciu o tom, ako si prajete vrátiť peniaze.

Ak niečo z vyššie uvedeného chýba, nič sa nedeje – vašu žiadosť posúdime aj tak, a to v súlade so zákonom.

6.4. Kedy a ako vám vrátime peniaze

Všetky prijaté platby vám vrátime najneskôr do 14 dní od chvíle, kedy nám dáte vedieť o odstúpení od zmluvy. Peniaze ale môžeme zadržať, pokiaľ od vás nedostaneme vrátený tovar alebo doklad o tom, že ste ho odoslali – podľa toho, čo nastane skôr.

Spolu s kúpnou cenou vám vrátime aj náklady na dopravu, a to vo výške najlacnejšieho ponúkaného spôsobu doručenia. Pokiaľ ste si zvolili drahší variant prepravy, rozdiel v cene hradíte vy.

Platbu vraciame rovnakým spôsobom, akým ste u nás zaplatili – pokiaľ nám do 10 dní od odstúpenia neoznámite, že preferujete inú cestu, ktorá pre vás nebude znamenať žiadne dodatočné náklady.

Náklady na vrátenie tovaru späť k nám hradíte vy – a to aj v prípade, že kvôli svojej povahe nemožno tovar vrátiť bežnou poštou.

6.5. Čo ak sa tovar vráti poškodený alebo nepredajný?

Pri vrátení nám prosím tovar dobre zabaľte, aby dorazil neporušený av pôvodnom stave. Pri potravinách platí, že ich môžeme znovu predať len vtedy, ak sú neotvorené, v pôvodnom obale a nebola narušená ich bezpečnosť ani hygienické podmienky.

Pokiaľ by sa k nám tovar vrátil poškodený, otvorený alebo inak nepredajný, môžeme podľa zákona vrátenú čiastku primerane znížiť – alebo ju nevrátiť vôbec, pokiaľ už by nebolo možné tovar ďalej ponúknuť.

Ďakujeme, že tovar starostlivo balíte a vraciate nepoškodený – výrazne to pomáha urýchliť celý proces.

6.6. Kdy není možné odstoupit od smlouvy? 

Možnosť vrátenia tovaru sa nevzťahuje na všetko. Od zmluvy nemožno odstúpiť najmä v týchto prípadoch:

  • pokiaľ ide o tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze alebo má krátku trvanlivosť (typicky potraviny),
  • pokiaľ bol tovar po dodaní nevratne zmiešaný s iným – napríklad keď sa stane súčasťou inej zásoby, a už ho nemožno oddeliť.

Tieto pravidlá vychádzajú z § 1837 Občianskeho zákonníka. Ďakujeme za pochopenie.

6.7. Kedy môžeme odstúpiť od kúpnej zmluvy my?

Vo výnimočných prípadoch si vyhradzujeme právo odstúpiť od uzatvorenej zmluvy.

  • od vás včas nedostaneme platbu alebo si tovar bezdôvodne neprevezmete,
  • tovar nie je možné dodať za pôvodných podmienok – napríklad pokiaľ bol vyradený z výroby alebo ho náš dodávateľ prestal ponúkať,
  • by plnenie zmluvy bolo z objektívnych dôvodov nemožné alebo v rozpore s právnymi predpismi.

Ak k takejto situácii dôjde, dáme vám o tom čo najskôr vedieť.

7. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

Pokiaľ vám dorazí tovar, ktorý má vadu – nezodpovedá objednávke, je poškodený alebo nefunguje, ako by malo – máte právo na tzv. chybné plnenie.

Vaše nároky sa riadia Občianskym zákonníkom, konkrétne ustanoveniami §1914 až 1925, §2099 až 2117 a – pokiaľ nakupujete ako spotrebiteľ – tiež §2158 až 2174.

Ako pri reklamácii postupovať? Všetko sme prehľadne popísali v našom Reklamačnom poriadku, ktorý nájdete na našom webe. Nájdete v ňom krok za krokom, čo robiť a čo od nás môžete očakávať.

8. ĎALŠIE INFORMÁCIE PRE SPOTREBITEĽOV

8.1. Na základe čoho môžeme predávať?

Na predaj tovaru sme oprávnení na základe platného živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha žiadnemu ďalšiemu povoľovaniu ani dohľadu zo strany iných úradov.

8.2. Ako vybavujeme sťažnosti?

Ak máte akúkoľvek sťažnosť, pripomienku alebo spätnú väzbu, napíšte nám na e-mail [email protected]. Vždy sa snažíme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, ústretovo ak vašej spokojnosti.

Ak by ste s naším prístupom neboli spokojní, môžete sa obrátiť aj na príslušný živnostenský úrad alebo Českú obchodnú inšpekciu, ktorá dohliada na dodržiavanie práv spotrebiteľov (www.coi.cz).

8.3. Aké máte práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?

Ak ste spotrebiteľ a vznikne medzi nami spor, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, máte právo obrátiť sa na Českú obchodnú inšpekciu (ČOI) za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu.

Príslušným orgánom je:

Česká obchodná inšpekcia
Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR
Štefanská 15, 120 00 Praha 2
www.coi.sk, www.adr.coi.cz
[email protected]
+420 296 366 360

Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom sporu.

Na podanie sťažnosti týkajúcej sa tovaru alebo služieb zakúpených na našom e-shope a na vyhľadanie subjektu ARS môžete tiež využiť online platformu Európskej komisie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

8.4. Ako získať informácie o alergénoch a ďalších vlastnostiach tovaru?

Informácie o našich produktoch poskytujeme v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1169/2011 o poskytovaní informácií o potravinách spotrebiteľom.

Základné údaje o zložení, skladovaní, dátume minimálnej trvanlivosti a prípadných alergénoch nájdete pri každom produkte priamo na našom webe.

Plné znenie informácií v rozsahu stanovenom uvedeným nariadením vám radi sprístupníme na vyžiadanie – a to buď pri dodaní tovaru, alebo osobne v našej prevádzke.

Ak si s čímkoľvek nie ste istí, neváhajte sa na nás obrátiť – radi vám všetko vysvetlíme aj po telefóne alebo e-mailom.

9. REGISTRÁCIA NA WEBOVOM ROZHRANÍ

9.1. Ako sa môžete zaregistrovať?

Ak chcete využívať výhody používateľského účtu (napríklad prehľad objednávok alebo jednoduchšie nakupovanie), môžete sa zaregistrovať pomocou jednoduchého formulára priamo na našom webe. Po registrácii získate prístup do svojho účtu, ktorý si môžete spravovať podľa potreby.

Vaše prihlasovacie údaje si uchovávajte v bezpečí – za ich prípadné zneužitie treťou osobou nemôžeme niesť zodpovednosť.

Dbajte, prosím, na to, aby údaje uvedené pri registrácii boli pravdivé a úplné. Ak by sa ukázalo, že tomu tak nie je, vyhradzujeme si právo účet bez náhrady zrušiť. Ak sa niektorý z vašich údajov zmení, odporúčame ho čo najskôr aktualizovať – priamo vo svojom účte.

9.2. Na čo slúži používateľský účet?

Vďaka užívateľskému účtu u nás môžete pohodlne objednávať tovar, sledovať stav aj históriu svojich objednávok a upravovať svoje osobné údaje.

Postupne pre vás pridávame ďalšie funkcie - aktuálny prehľad toho, čo účet umožňuje, nájdete vždy priamo na našom webe.

9.3. Kedy môžeme váš používateľský účet zrušiť?

Vyhradzujeme si právo váš užívateľský účet kedykoľvek zrušiť, pokiaľ by jeho prostredníctvom dochádzalo k porušovaniu právnych predpisov, našich obchodných podmienok alebo zásad slušného a férového správania.

Zrušenie účtu v takom prípade prebehne bez nároku na náhradu.

10. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ZODPOVEDNOSŤ A UŽÍVANIE WEBOVÉHO ROZHRANIA

10.1. Ochrana obsahu našich stránok

Všetok obsah nášho webového rozhrania – vrátane textov (napríklad týchto obchodných podmienok), fotografií, obrázkov, loga a programového vybavenia – je chránený autorským právom. Autorské práva k týmto materiálom patria buď nám, alebo tretím osobám, ktoré nám ich poskytli.

Bez nášho výslovného súhlasu (alebo súhlasu príslušného držiteľa práv) nie je dovolené tento obsah akokoľvek kopírovať, upravovať, šíriť či inak používať – či už bezplatne, alebo za odplatu.

Najmä je zakázané šíriť alebo inak sprístupňovať texty a fotografie zverejnené na našom webe.

Názvy produktov, služieb, firiem alebo spoločností, ktoré sa na stránkach objavujú, môžu byť zároveň registrovanými ochrannými známkami príslušných vlastníkov.

10.2. Zodpovednosť a používanie webového rozhrania

Všeobecné obchodné podmienky

Nenesie zodpovednosť za škody či problémy spôsobené neoprávneným zásahom tretích strán do nášho webového rozhrania, ani za jeho používanie spôsobom, ktorý nezodpovedá jeho účelu.

Pri používaní webu sa prosím zdržte akýchkoľvek činností, ktoré by mohli narušiť jeho prevádzku, bezpečnosť alebo preťažovať naše systémy.

V prípade, že by ste sa dopustili protiprávneho alebo inak neetického správania, vyhradzujeme si právo obmedziť, pozastaviť alebo úplne zrušiť váš prístup k webovému rozhraniu – a to bez náhrady. Pokiaľ by nám týmto konaním vznikla preukázateľná škoda, ste povinní ju uhradiť v plnej výške.

Upozorňujeme, že niektoré odkazy na našom webe môžu smerovať na webové stránky tretích strán. Za ich obsah a fungovanie nenesieme žiadnu zodpovednosť.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 4. 2025. Dátum poslednej revízie: 28. 7. 2025.

Obchodné podmienky

Kontakt

Tel. +421 222 205 927
E-mail: [email protected]
Pracovný čas: 7:30–16:00

Dokumenty

Obchodné podmienky

Reklamačný poriadok

Ochrana osobných údajov

Certifikácia

Cookies

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním webu vyjadrujete súhlas s ich použitím.

Nastavenie cookies

Kontakt

Tel. +421 222 205 927
E-mail: [email protected]
Pracovný čas Po-Pi:
7:30–16:00

Cookies

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním webu vyjadrujete súhlas s ich použitím.

Nastavenie cookies

Veľkoobchod

Nakupovať

Registrácia

Nakupujte pro svůj obchod
Šufan VE VELKÉM